Sunday 18 March 2012

O mama si fiica de 19 ani, asasinate in Hunedoara. Principalul suspect este fostul iubit al tinerei

stirileprotv.ro O femeie si fiica ei au fost gasite moarte, duminica, in locuinta lor din comuna hunedoreana Blajeni, la fata locului fiind procurori si politisti criminalisti.

Sotul femeii care a fost gasita moarta, alaturi de fiica ei, in locuinta sa din localitatea hunedoareana Blajeni spune ca agresorul ar fi fostul concubin al tinerei.

El a mai spus ca sotia lui avea capul taiat, iar fiica era injunghiata.

Cadavrele celor doua femei, in varsta de 49 si 19 ani, mama si fiica, au fost descoperite de fiul femeii mai in varsta, fratele celei de-a doua victime.

Acesta a sunat la 112, a anuntat crima si l-a chemat pe tatal sau in ajutor.

"Cand am intrat in casa am vazut-o pe sotia mea cu capul taiat, probabil cu un topor. Fiica mea era injunghiata, amandoua erau moarte, si langa ele erau nepotii mei: o fata de un an si opt luni si un baiat de trei ani. Baiatul care e mai mare a spus ca tata le-a omorat si plangea", a declarat Petru Dumbrava, sotul femeii de 49 de ani si tatal tinerei.

Potrivit acestuia, agresorul ar fi fostul concubin al fiicei sale, un barbat din judetul Arad, de care fiica sa s-a despartit in urma cu sase luni si care incerca sa se impace cu ea.

No comments:

Post a Comment